Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorArtaud, Antonin ( Αρτώ, Αντονέν )-
dc.date.accessioned2012-03-28T13:19:45Z-
dc.date.available2012-03-28T13:19:45Z-
dc.date.issued1962-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1354-
dc.descriptionΙούλ.-Αύγ.1962-
dc.description.abstractΗ θεωρία και η τεχνική ενός Θεάτρου της Σκληρότητας του Αρτώ ( Artaud ). Αναφορά στην χρήση μουσικών οργάνων σαν να είναι οποιαδήποτε αντικείμενα που αποτελούν μέρος της σκηνογραφίας.-
dc.format.extent39-44-
dc.publisherΝίτσος, Κώστας-
dc.relation.ispartofΘέατρο (Νίτσος);4-
dc.subjectΘέατρο-
dc.subjectΣκηνική Μουσική-
dc.titleΘέατρο της σκληρότητας-
dc.title.alternativeΔύο επαναστατικά Μανιφέστα-
dc.place.publicationΑθήνα-
Appears in Collections:Αποδελτίωση Ελληνικών Μουσικών Περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.