Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Artaud, Antonin ( Αρτώ, Αντονέν ) | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-28T13:19:45Z | - |
dc.date.available | 2012-03-28T13:19:45Z | - |
dc.date.issued | 1962 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1354 | - |
dc.description | Ιούλ.-Αύγ.1962 | - |
dc.description.abstract | Η θεωρία και η τεχνική ενός Θεάτρου της Σκληρότητας του Αρτώ ( Artaud ). Αναφορά στην χρήση μουσικών οργάνων σαν να είναι οποιαδήποτε αντικείμενα που αποτελούν μέρος της σκηνογραφίας. | - |
dc.format.extent | 39-44 | - |
dc.publisher | Νίτσος, Κώστας | - |
dc.relation.ispartof | Θέατρο (Νίτσος);4 | - |
dc.subject | Θέατρο | - |
dc.subject | Σκηνική Μουσική | - |
dc.title | Θέατρο της σκληρότητας | - |
dc.title.alternative | Δύο επαναστατικά Μανιφέστα | - |
dc.place.publication | Αθήνα | - |
Appears in Collections: | Αποδελτίωση Ελληνικών Μουσικών Περιοδικών |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.