Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπέλλαιγκ, Κάμιλλος-
dc.date.accessioned2012-04-19T07:44:42Z-
dc.date.available2012-04-19T07:44:42Z-
dc.date.issued1905-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5219-
dc.descriptionΙούνιος 1904-Μάϊος 1905-
dc.description.abstractΑναφορά στις κοινωνιολογικές καταβολές και προεκτάσεις της μουσικής τέχνης με αφετηρία τις απόψεις του Γκιγιώ. Η θέση της μουσικής τέχνης ανά τις ιστορικές περιόδους. Ο κονωνικός χαρακτήρας του έργου των Μπαχ ( Bach ), Χαίντελ ( Haendel ) και Μπετόβεν ( B-
dc.format.extent102 - 107-
dc.publisherΜουσικός Σύλλογος "Απόλλων"-
dc.relation.ispartofΑπόλλων;1-
dc.subjectKοινωνιολογία-
dc.subjectΛόγοι-
dc.subjectΔιαλέξεις-
dc.subjectΔοκίμια-
dc.subjectΣυνεντεύξεις-
dc.titleΗ Μουσική από κοινωνιολογικής απόψεως-
dc.title.alternativeΒ' και Γ' Κεφάλαιο-
dc.place.publicationΑθήνα-
Appears in Collections:Αποδελτίωση Ελληνικών Μουσικών Περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.